مایع دست توفیری

خرید اینترنتی مایع دستشویی با رایحه های خوشبو و قیمت انواع مایع دستشویی کرمی، فومی، ضد حساسیت و ضد عفونی کننده

روغن آرگان چیست؟

احتمالاً موافق باشید با این‌که قبل از رسیدن به بحث در مورد خواص روغن آرگان، ببینیم اصلاً این روغن چیست و چگونه به دست می‌آید.

جالب است بدانید که به روغن آرگان به دلیل خاصیت زیادی که دارد گاهی «طلای مایع» هم می‌گویند. این روغن از هسته‌ی تازه‌ی میوه‌ی درخت آرگان حاصل می‌شود. این درخت در کشور مراکش می‌روید و از همین رو است که معمولاً صفت «مراکشی» را به روغن آرگان می‌دهند.


قرن‌هاست که از روغن آرگان برای پخت‌وپز استفاده می‌شود، اما چند دَه سال است که این روغن را در محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌گیرند.

روغن آرگان از نادرترین روغن‌های موجود در کل دنیاست. سرشار از اسیدهای چرب است، اما  دو نوع اسید چرب اسید اولئیک و اسید لینولئیک ویژه‌ترین اسیدهای آن هستند.. لینولئیک اسید، التهاب و آکنه پوست را کاهش داده و سطح رطوبت آن را تا حد خوبی بالا می‌برد. اسید اولئیک هم اسیدی است که باعث افزایش نفوذپذیری پوست می‌شود و به دیگر مواد تشکیل دهنده روغن آرگان اجازه‌ی نفوذ راحت‌تر و بیشتری را می‌دهد. نکته‌ی مثبتی که در مورد روغن آرگان وجود دارد این است که این روغن باعث مسدود شدن منافذ صورت نمی‌شود. پس اگر مشکل منافذ باز دارید هم این روغن می‌تواند مناسب شما باشد.

خواص روغن آرگان برای پوست

علاوه بر مواردی که گفته شد، روغن آرگان سرشار از بعضی از ویتامین‌های ضروری برای سلامت پوست و مو مثل ویتامین A و ویتامین E است. اگر از روغن آرگان برای پوست و مو استفاده کنید، ویتامین E موجود در آن به تولید و بازیابی سلول‌های پوست و موی‌تان کمک می‌کند و در نهایت باعث جوانی و شادابی پوست و مو می‌شود.

در مجموع، انسان‌ها با انجام تحقیقات بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که روغن آرگان برای پوست و مو فوایدی متعدد به همراه دارد. بیایید این فواید روغن آرگان را با هم مرور کنیم.

روغن آرگان چیست؟

 

روغن آرگان روغنی‌ست که از هسته‌ی میوه‌ی درخت آرگان استخراج می‌شود. این درخت مربوط به کشور مراکش است.

مایع دستشویی فومی:

 

 از نظر اقتصادی به صرفه بوده  و همینطور به پوست دست ها نیز آسیبی وارد نمی کند و پوست دست را زبر و خشک نمی کند. یک قطره از این مایع در یک پمپ مخصوص تبدیل به مقدار زیادی کف می شود. اغلب این محصول مناسب رستوران ها و مکان های عمومی می باشد.

مایع دستشویی کرمی:

 

 

 بیشتر مایع دستشویی هایی که در طول روز استقاده می نماییم از همین نوع می باشد. نرم کنندگی فوق العاده و از سوی دیگر، ضد حساسیت بودن این محصول از ویژگی بارز آن می باشد. و شما پس از استفاده از آن، احساس لطافت خواهید کرد و دیگر نگران سلامتی پوست دستتان نیستید. این مایع، به طور کامل چربی روی دست را از بین نمی برد.

ویژگی های مایع دستشویی آرگان توفیری :

 

الف)سازگاری با پوست دست:

 سازگاری صابون مایع با پوست بسیار مهم است. اگر صابون مایع پوست را خشک وآسیب‌پذیر و موجب تحریک  پوستی شود قطعا باید آن را سریع کنار گذاشت و مصرفش را متوقف کرد. بسیاری از مصرف کنندگان نگران همین موضوع می باشند. که امروزه برندهای گوناگون و مطرح ایرانی و خارجی که به آن ها خواهیم پرداخت از فرمولاسیونی استفاده می نمایند که از جمله ترکیبات شیمیایی، از ویتامین های E و B به همراه گلیسیرین به کار می گیرند.

ب)قیمت خرید مایع دستشویی:

یکی از مهمترین عوامل موثر در خرید کالاها و هم مایع دستشویی قیمت کالا می باشد. مایع دستشویی از آن مواد بهداشتی پرمصرف در منزل است. لذا باید به دنبال برندها و محصولاتی باشیم که خریدشان از نظر اقتصادی به صرفه و مناسب باشد. بعضی ترجیح می‌دهند تا با خرید ظرف‌های بزرگ‌تر مایع دستشویی، هم خریدی به‌صرفه‌تر داشته باشند و هم اینکه برای چند ماه دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه و خرید مجدد برای‌شان وجود نداشته باشد.که شرکت میمذی به این موارد توجه کافی داشته است.

ج) pH مناسب مایع شوینده دست:

پوست دارای pH اسیدی ضعیف است. این اسیدیته به سلامت پوست و رشد نکردن بسیاری از قارچ‌ها و عوامل بیماری زا بر روی پوست کمک کرده و سلامتی ما را تضمین می‌کند. همانطور که می دانید شوینده‌های صابونی معمولا pH قلیایی به حالت باز دارند، بنابراین بعد از استفاده، اسیدیته پوست را کاهش داده و باعث خشکی پوست و بیماری‌های ناشی از رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها بر روی پوست می‌شوند. اکنون محصولات شرکت “میمذی “بهترین مایع دستشویی با داشتن pH مناسب پوست از ایجاد این مشکل جلوگیری کرده و به حفظ سلامت پوست دست شما کمک می‌کند.

د)رایحه مطلوب:

شوینده ‌ها در رایحه‌ های مختلفی تولید و عرضه می ‌شوند و هرفردی با هر سلیقه‌ ای می‌ تواند رایحه‌ی مطلوب و دلخواه خود را خریداری کند. تنوع عطر و رایحه‌ مایع دستشویی یکی از دلایلی است که موجب می‌شود افراد بیشتری به استفاده از این شوینده روی بیاورند. لذا هر بار که از این محصول استفاده می ‌کنید دست ‌های تان رایحه‌ی خوبی به خود می‌ گیرد. در تولید این شوینده ‌ها معمولا از رایحه‌ی گل ‌های مختلف استفاده می‌ شود.

ه)قدرت پاک کنندگی بالا:

مهم ترین ویژگی یک مایع دستشویی خوب میتواند قدرت پاک کنندگی آن باشد. ما از یک مایع دستشویی انتظار داریم لکه ها و چربی هایی که بر اثر کارهای گوناگون

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

هیچ نظری وجود ندارد

    درباره ما

    شا میتوانید هر روزه بهترین و جدید ترین مطالب روز دنیا را در ایلیا تجارت نانو رز مشاهده کنید ،لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

    آخرین مطالب

    آخرین اخبار ها را دریافت کنید

    در خبرنامه ی هفتگی ما عضو شوید

    قیمت و خرید پودر ماشین لباسشویی نگین،پودر لباس شویی نگین

    پودر لباسشویی فله

    خرید و فروش، خدمات و قیمت پودر لباسشویی عمده، پودر لباسشویی ارزان، پودر ماشینی، پودر رختشویی، فروش پودر لباسشویی، پودر لباسشویی 10 کیلویی،

    پودر های صادراتی-پودر لباسشویی -ایلیا تجارت- iliyatejarat دستی و ماشینی-

    تولید کننده پودر لباسشویی

    مجموعه تولیدی ایلیا تجارت نانو رز،تولید کننده پودر جزو مراکز معتبری است که انواع پودر های رختشویی داخلی و صادراتی را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رساند. ا

    آدرس ما:

    آدرس:سه راه آذری-خیابان سبحانی

    نبش کوچه زارع -ساختمان بانک

     ملت-طبقه 4-واحد 26

    موبایل:09122285291

    تلفن :55139025-021


    ساعات کاری ما:

    شنبه تا چهارشنبه

    17:00 الی 9:00

     

    پنجشنبه

    9:00 الی15.00 

    error: Content is protected !!