اسانس لیمو عطری

اسانس عطری عصاره ای از گیاهان و میوه ها است که با بخار دادن یا پرس کردن قسمت‌ های مختلف گیاه (گل‌ها، پوست، برگ‌ ها یا میوه‌ها) ساخته می ‌شود.

اسانس عطری عصاره ای از گیاهان طبیعی و میوه هاست که با بخار دادن یا پرس کردن قسمت‌ های مختلف گیاهان (گل‌ها، پوست آنها، برگ‌ ها یا میوه‌ها) ساخته می ‌شود. برای تولید مقداری اسانس، ممکن است به مقدار زیادی گیاه یا پوست میوه نیاز باشد. اسانس ها علاوه بر ایجاد بو،رایحه مناسب، عملکردهای دیگری را نیز برای سلامت به همراه دارند.

یکی از مهمترین کاربرد اسانس  های عطری استفاده  یا رایحه درمانی است. رایحه درمانی روشی است که در آن از اسانس های عطری خاص برای کاربردهای درمانی استفاده می شود.

  •  گل: اسطوخودوس، نرولی، یاس،لوندر
  • نمونه : کاج
  •  زمینی: وتیور، نعناع 
  •  علفی: مرزه، ریحان
  • نمونه های دارویی: اکالیپتوس، کاجوپوت، درخت چای
  • نمونه های تند: جوز هندی، میخک، دارچین
  • نمونه های مرکبات: پرتقال، لیمو، لیموترش،لیمو عطری
اسانس های لیمویی:ایلیا تجارت نانو رز-Iliyatejarat

بهترین راههای استفاده از اسانس های عطری


گردنبند، دستبند و جاکلیدی،پاک کن ها ساخته شده با مواد جاذب شده که روی آنها می توان چند قطره از را اسانس ‌مالید و در طول هفته استفاده کرد.

روغن بدن

مخلوطی از اسانس های عطری و روغن حامل مانند روغن زیتون،روغنهای لوندر، روغن نارگیل را می ‌توان بر روی پوست ماساژ داد. از آنجایی که اسانس ها غلیظ هستند و می توانند باعث تحریک شوند بهتر است از استفاده آنها به تنهایی بر روی پوست خودداری کنید.

اسانس لیمو استرس را از بین می برد، دارای فواید ضد افسردگی است، به رفع احتقان کمک می کند، خواب را بهبود می بخشد، پوست را سالم نگه می دارد و حتی یک ادرارآور طبیعی است. رایحه تازه  پایان روز طولانی آرامش بخش است. شما می توانید چند قطره از این اسانس عطری را در حمام یا روی بالش خود استفاده کنید تا راحتی آرامش روحی و ذهنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

و همچنین شما میتوانید از  اسانس لیمو عطری برای شاداب و تازه نگه داشتن عطر منزل خود ستفاده کنید .

رایحه تازه و مرکباتی این اسانس محرک است و به تعادل احساسات کمک می کند. همچنین می توان از آن برای مبارزه با عفونت های باکتریایی استفاده کنید. اسانس لیمو همچنین به تسکین بیماری های پوستی مانند پوست چرب، اگزما، پسوریازیس و آکنه نیز کمک می کند. هنگام استفاده از اسانس لیمو بهتر است به خاطر داشته باشید که از نور مستقیم خورشید دوری کنید. دفعه بعد که دچار مشکلات پوستی شدید چند قطره اسانس لیمو را با روغنی مخلوط کنید و روی ناحیه آسیب دیده بمالید تا پوستی شفاف ‌تر و سالم‌ تر داشته باشید.

اسانس لیمو:ایلیا تجارت نانو رز
  • چند قطره از اسانس عطری لیمو را به یک بطری اسپری پر از آب اضافه کنید و به فضا اسپری کنید.
  • چند قطره از اسانس را بر روی دریچه ها بمالید و از آن لذت ببرید.
  • شما می توانید چند قطره از اسانس را در وان حمام  بریزید .
  • میتوانید چند قطره از اسانس لیمو عطری را  در دستگاه بخار بریزید.
  • شما می توانید رایحه اسانس عطری مورد علاقه خود را بطور مداوم به همراه داشته باشید.

شما میتوانید برای خرید اسانس عطری لیمو از گروه تولیدی بازرگانی ایلیا تجارت نانو رز به صورت مستقیم و بدون واسطه اینجا کلیک کنید .

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

هیچ نظری وجود ندارد

    درباره ما

    شا میتوانید هر روزه بهترین و جدید ترین مطالب روز دنیا را در ایلیا تجارت نانو رز مشاهده کنید ،لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

    آخرین مطالب

    آخرین اخبار ها را دریافت کنید

    در خبرنامه ی هفتگی ما عضو شوید

    اسانس پودری-ایلیا تجارت نانو رز-خرید اسانس

    اسانس پودری

    اسانس پودری یک محصول شیمیایی حلال غلیظ حاوی ترکیبات شیمیایی از گیاهان است که در صنعت تولید پودر برای عطر دهی بهتر و اسانس کپسولی از آن استفاده میشود .

    پودر لباسشویی ارگانو ،صادرات پودر به کویت،ایلیا تجارت

    پودرهای لباسشویی

    پودر لباس‌شویی یا شوینده لباس، نوعی ماده شوینده است که برای تمیز کردن لباس استفاده می‌شود. مواد شوینده لباس به صورت پودر و مایع تولید می‌شوند.

    پودر تیاگل،خرید پودر تیاگل،پودر لباسشویی تیاگل،خرید و قیمت پودر لباسشویی ماشینی تیاگل

    پودر لباسشویی

    پودر لباس‌شویی یا شوینده لباس، نوعی ماده شوینده است که برای تمیز کردن لباس استفاده می‌شود. مواد شوینده لباس به صورت پودر و مایع تولید می‌شوند.

    آدرس ما:

    آدرس:سه راه آذری-خیابان سبحانی

    نبش کوچه زارع -ساختمان بانک

     ملت-طبقه 4-واحد 26

    موبایل:09122285291

    تلفن :55139025-021


    ساعات کاری ما:

    شنبه تا چهارشنبه

    17:00 الی 9:00

     

    پنجشنبه

    9:00 الی15.00 

    error: Content is protected !!